Time seems to fly...

Som rubriken lyder så känns det som om tiden flyger fram, nyss va det sommar o nu ede andra advent! Fortsätter det såhär så e man ju snart gammal :S

Sen sist så har jag nt gjort så mkt, umgåtts me kompisar o med älsklingen men nt mkt annat. E just nu på praktik på marmorbyns skola men har just nu rast en liten stund :) idag har jag däremot hunnit me mkt: busstiderna e omgjorda så att jag kmr sent till praktiken då jag börjar kl 8 o bussen nt kmr förrän 5 i. När jag dök upp 10 minuter för sent så gick vi på luciaövning, det va kul att se att ungarna va så duktiga! Blev nyss snöbollshotad av nån parvel där ute o då sa jag åt han att om jag får en snöboll på mej så kommer hans ansikte vara oigenkännbart sen ^^

Kvart över 1 så ska jag ta bussen hem o lägga mig i sängen o försöka värma upp mig en stund så får vi se vad som händer sen :)

Ha'de bra <3


Kommentera här: