Den människan...

Herre min gud, har nog aldrig varit med om en människa som kan sova så länge som simon kan! Har aldrig varit med om maken till sömntuta :S Så jag sitter här i min ensamhet o ruttnar minut för minut -.-
 
Jag som trodde att han skulle vara här kl 11 gick upp kvart i 9 o började städa så att jag skulle hinna med allt innan han skulle dyka upp så nu har han lurat mej på flera timmars sömn! Det är straff på de! Men nu har jag lyckats väcka honom iaf så han dyker nog upp snart ;) Vi ska väl mest prata lr kolla på film lr nåt... har nt riktigt funderat på vad vi ska hitta på faktiskt :S
 
Igår va jag i stan me amanda, Erica, Anton o Samuel o där mötte även simon upp mej så medan de andra åt på pizzeria så gick jag o pratade med simon o hade allmänt azum ^^ Efter att han åkt så va det dags för mej o de andra att gå på premiären av Breaking Dawn Part 2. :D den va helt klart sevärd! ;)
 
Nu ska jag försöka få i mej någe att äta, det gäller bara att hitta nåt som slinker ner ;P Ha de bra! <3333
 

Kommentera här: