våååår!!!

Nu böjar det äntligen att bli vår o tacka gud för det!!! E nåt otoligt trött på denna som det känns nu, eviga vinter. Tkr att vintern är en riktig pain in the ass om jag ska vara ärlig. Har väldigt lätt för att hamna i vinterdepressioner tyvärr men nu när man tittar ut o ser solen så känns allt lite lättare :) Vill tacka min fina pojkvän som stöttat mej igenom mina ångestladdade stunder o funnits vid min sida i snart 5 hela månader! Älskar dej Simon <3333
 
Torsdags förra veckan va sista skoldagen innan påsklovet o jag åkte hem kvart i 12. När jag kom hem så pratade jag me älsklingen en stund i tele när han va på lunch, han kom till mej efter jobbet. Innan han kom så gick jag o la mej en stund o somnade på en gång. När jag vaknade så hade jag den extrema oturen att ha svinont i halsen. Som tur va så avtog det framåt kvällen. I påskägget som mamma o pappa fixade så fick jag ett nytt tvspel (eftersom jag klart o tydligt sagt att jag inte ville ha någe godis), så jag fick det nya tomb raider till ps3 :) Spelade det hela kvällen med simon o sen gick vi o la oss ^^ när jag sen vaknade på morgonen så hade det jag fruktat inträffat: Jag va förkyld!!! :( Simon åkte hem på fredagen o jag blev baa sjukare o sjukare -.- amanda kom hit o sov över här trots att jag va sjuk o hon åkte hem på lördagen o kva blev jag, dödsförkyld o med feber. 
 
Simon har vait sjuk mkt på sistone o självklart så lyckades ju jag smitta honom så nu sitte jag här hemma vid datorn, hostande o febrig o simon hemma hos sig i hans säng med 40 graders feber o svinont i halsen... Typiskt oss asså -.- om vi e bättre på fredag så ska han iaf komma hit o va här hela helgen :) myyys!
 
Nu ska jag gå o lägga mej en stund o vila mej frisk ^^ ha'de gött sålänge! :) <3
 
 
 
 

Kommentera här: