Anything is possible

Hej på er!
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Har hänt väldigt mycket sen mitt senaste inlägg. Blev ju som sagt dumpad i april, att människan hade mage att göra det han gjorde mot mig är och lär förbli ett mysterium! Efter det var mitt liv inte på topp. Tappade precis allt och kände ingen glädje över någonting, denna känsla fortsatte genom i princip hela sommarlovet.
 
Har börjat gymnasiet och jag kom in på linjen jag ville gå. Blir tre år på Samhällsvetenskapliga linjen på Duveholmsgymnasiet i Katrineholm :) Trivs ganska bra, dock är det väldigt mycket läxor att hålla reda på.
 
Och nu till den bästa biten, har efter ca.5 långa månader så är jag äntligen kär igen och vi blev tillsammans för 5 dagar sedan! Klickade på direkten med varandra, precis som det ska vara och jag är lycklig :) Trodde aldrig att jag skulle säga det, men det är jag konstigt nog.. Och det är inte ofta jag säger det ska ni veta!
 
Sitter för tillfället i soffan med datorn i knäet, skriver me killen och väntar på att wallander ska börja :)
 
ByeBye <3

Kommentera här: