Den här lite sega uppdateringen...

Ber om ursäkt över att jag nt bloggat någe de senaste dagarna, men har så otroligt mycket läxor just nu. Får hoppas att det lugnar ner sig snart innan jag får psykbryt på detta!
 
Mina planer inför helgen är inte stora. Älskling kommer hem till mig ikväll och hjälper mig att plugga lite. Kanske kan känna mej lite motiverad om han är med ^^ Skulle verkligen behöva känna lite motivation just nu faktiskt...
Han stannar kvar tills på lördag o på lördag åker jag hem till Amanda då hon fyllde år i veckan. Får väl se vad vi hittar på tillsammans med Erica :)
På lördag kväll så åker jag därifrån och hem till studierna. Har ingen fritid längre typ... bara en massa plugg plugg o ännu mera plugg -.-' Var berädd på att det skulle vara mycket läxor på samlinjen men detta tycker jagär överkurs!
 
Ska strax gå på min Samhällskunskapslektion så ska väl försöka runda av detta inlägg.
angående min livshistoria så ska jag sätta mig nån dag framöver och skriva en början. Har bestämt mig för att göra det i minst 3 delar så att det inte blir för mycket att skriva för mig och inte så mycket för er att läsa.
 
Börjar lektionen om 5 minuter så ska börja vandra bortåt nu :) bloggar mera senare om jag har tid!
 
ByeBye <3
 
 

Kommentera här: