Som sagt, behöver mera sömn!

Great morning!
 
Skämt åsido. Började denna tisdag med att vakna av en pappa som ringer och försöker väcka mig. Tydligen så lyckades jag stänga av väckarklockan i sömnen idag igen! Så jag hinner ju inte göra klart allt jag måste hinna med på morgonen och springa till bussen, då blir det överkurs för min del!
 
Strax efter inlägget igår kväll så ringde älskling och sa godnatt, det samtalet tog ca.45 minuter ^^ När vi lagt på så tog det inte så lång tid innan jag sov som en stock. Sen fick man ju ett jätte fint uppvaknande imorse av en vibrerande mobiltelefon! :P 
 
Sitter för tillfället vid köksbordet och har nyss ätit frukost. Funderar lite på om man ska gå och lägga sig igen och vila ett par timmar...? Jo det ska jag nog ta och göra!
 
Hoppas alla har haft en bra morgon och att dagen fortsätter i samma anda!
 
Ha det fint! <3

Kommentera här: